OT: MECH .. zamek v zime zlobi ?!

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Úterý Prosinec 4 12:27:19 CET 2012

Já používám na "mazání" zámků molyku. Mám ji rozpuštěnou nebo lépe rozptýlenou v lihu, dobře všude vzlíná, líh vyprchá a molyka zůstane tam kde je třeba. Před tím je třeba zámek důkladně vyprat a vyfoukat bordel. Používám benzín nebo perchlor - dobře rozpouští zaschlý olej. Zámek pořádně nacucat otočit ústím dolů, nechat vytéct nečistoty vyfoukat. Celý postup několikrát opakovat.
Potom aplikace již zmíněné molyky. Nebo grafit. Jen ne olej, Wédéčko nebo podobná svinstva.

Pavel Glajc