Linux pro prosty lid - chvala Linuxu Mint Maya

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Prosinec 4 01:53:54 CET 2012

Ano, takto to s "user friendly" distribucemi převážně funguje.

Potíž je v tom, že "většina" to obvykle ani nezkusí a zůstává v náruči
taťky M$ (v lepším případě se zakoupenou licencí).

Věcně: přes pochopitelné nadšení doporučuji nezapomenout, že prostě jde
o jinou platformu a ne vše musí nutně vždy jít naprosto hladce...

---
Jirka