odolnost displeje

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Prosinec 3 17:27:41 CET 2012

Mam katalog prasklin skla, ano i takova vec existuje , jsou v ni vzorove
praskliny s popisem, proc a jak k nim doslo. (Firemni dokumentace vyrobce
plocheho skla )
Vase prasklina odpovida praskline po uderu pro sklo float. Tedy nevznikla
samovolne v dusledku vnitrniho pnuti skla.
Na druhou stranu firemni dokumntace pro sklo urcene do  displeju rika, ze by
mela minimalni sila skla mela byt 1,2mm

Tak si vyberte :-)

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Ondřej Janovský <ondrej.janovsky na alarex.cz>
Datum: 3. 12. 2012
Předmět: odolnost displeje

"
Zdravím,

použil jsem v jednom zařízení dotykový displej EADIP 240-7e-1 . Stejný
displej jsem použil v zařízení, které funguje již čtyři roky na mobilním
drtiči kamene (nic moc podmínky, vibrace, změny teplot, ovládání špinavýma
rukama nebo v rukavicích) a funguje dodnes.

V novém zařízení namontovaném v klimatizované kabině  velkého nákladního
auta v lomu se po pár týdnech používání  objevila prasklina. Zákazník uvádí,
že se to stalo při standardním doteku. A že dotyková vrstva nyní nefunguje.

Mě se to nepozdává, protože sklo displeje je 1mm silné, z vrchu pak opatřené
dotykovou fólií. Máte někdo s podobnými displeji a problémy zkušenosti?

Přikládám odkazy na foto:

https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030010.JPG
(https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030010.JPG)
https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030011.JPG
(https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030011.JPG)
https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030012.JPG
(https://dl.dropbox.com/u/1135755/displej/PC030012.JPG)

Oja

--
Ondřej Janovský
Alarex-Group s.r.o.

mobil: +420 723 616 751
em na il: ondrej.janovsky na alarex.cz(mailto:ondrej.janovsky na alarex.cz)

www.m2marchitect.cz(http://www.m2marchitect.cz)
www.alarex.cz(http://www.alarex.cz)

"