odolnost displeje

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Prosinec 3 17:10:06 CET 2012

No, "standardní dotek" je pro Vencu či Frantu z kamenolomu něco trochu
jiného, než pro elektronika.

V tom prostředí jsem se pohyboval, takže to berte jako zkušenost.

Prasklina na fotce může vzniknout pouze tlakem či nárazem na místo,
odkud se rozbíhají paprsky.

I když 1 mm je skutečně docela málo, standardní displaye (okolo 10")
mají na touchscreenu minimálně 2, spíš 3  nebo i více mm sklo. Ten Váš
je sice mnohem menší, ale odhadem by pro uvedené podmínky nejméně ony 2
mm potřeboval.

---
Jirka