domaci pekarna

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 09:47:55 CET 2012

No jo ale z ceho tu dnu mame, ze selhani jinych organu, z obezity, urcite ne z masa ve volnem chovu. na podobne problemy doporucuje zde jiz zavedeny pisatel spolehlivou metodu:-)

http://stanislavkunc.blog.idnes.cz/c/308021/Pust-dokonaly-nastroj-k-restartu-imunitniho-systemu-13.html

Po precteni prvniho odstavce mam pocit, ze je zakem prvniho ceskeho bhretariana. Ale kdo z nemocnych vydrzi a k tomu ma odvahu pustovat treba 30 dnu? Kdyz to nevydrzi ani 95% zdravych. Co maji take ovcane jineho delat, kdyz vice jak 50% reklam je na potraviny, leky, to co projde nasim zaludkem... :-((

Co se tyka obilnin a jinych produktu zemedelstvi, paleolife style na to ma nazor, ze zemedelstvi vzniklo k nasyceni lidi a je pro organismus neprirozene, na 24h hodinach je era zemedelstvi za 5 minut pulnoc a pry se telo nestihlo adaptovat na traveni obilnych produktu... Tak nevim. Makrobiotici (chaoticky smer) zase tvrdi ze soucasne vymlaceni zrna je skodlive nebo co...

Odesláno z iPadu