Re: Napájení tabletu + použití USB (Bylo:Re: jaký TA-BLET?)

Na navrhpcb na gmail.com
Neděle Prosinec 2 20:15:07 CET 2012

Tablet muze mit klavesnici (bluetooth) tez. Sice ji mam ale ani jednou jsem ji nepouzil :-)
Jaky kabel? Lan? K cemu?

Pointou meho postu bylo to, ze kdyz u davno se prodava vic tabletu jak note a net booku (mimochodem netbook byl designovan ne jako maly ale jako lowcost) tak je usmevne tvrdit, ze
thats all :-)

Odesláno z iPadu