OT: Manuál ke kalkulačce SHARP EL-9000

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Prosinec 2 13:19:49 CET 2012

Zdravím,

Už jsem asi v polovině :-). Je to vskutku citlivý přístroj s tranzistory :-)!
Například jsem zjistil, že ta podmínka *Y->[ nelze ukončit znakem "]", ale
musí se znovu zadat příslušná klávesa a ono to tam umístí svůj znak "]", okem
nerozlišitelný od obyčejného, ale zjevně s jiným významem, neboť jinak nejde
vyvolat další podmínku a dává to tam tu závorku (předběžný závěr: vnořené
podmínky nejsou povoleny).

Nyní pátrám, jak ukončit zápis řádky M: a přejít na řádku _1:. Zatím se
nedaří :-). A stejně si myslím, že to nebude chodit, protože se mi nedaří
přepnout na malá písmena a mám obavu, že velká tam nebudou fungovat (třeba
slovo BEER je chápáno jako součin proměnných B*E*E*R).

Pavel