Pravdepodobnost poruchy

Hugo KOTTAS hugokottas na web.de
Sobota Prosinec 1 11:17:34 CET 2012

Na tohle jsou normy Siemens "SN29500". Je jich asi 15.

Zdravim  HK

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 30, 2012 12:06 PM
Subject: Re: Pravdepodobnost poruchy

>Ale vy prece nemate nulu, vy mate N=1000ks pri pokusech T=1000h bez
>poruchy.

To je pravda, ale to je ako vediet cislo topanok predavacky a snazit sa
zistit cenu cibule :-)

Problem je v tomto:

>Zkusil jsem si to tu z exponencialniho rozdeleni

T.j. by sme museli z nejakych dalsich skutocnosti pripadne testov a
naslednej statistiky vediet, ze to rozdelenie je skutocne exponencialne.

Dalsi problem je, ze v povodnom zadani sa pise:
> Mám øeknìme 1000 vyrobených kusù výrobku, kazdý z nich má nabìháno
> 1000 hodin. Celkem nastalo deset závad A a nula závad B

Tu by sa muselo dokazat, ze tie zavady su nezavisle.

Ale povedzme ze nad tym vsetkym mavneme rukou, potom sa da pomoct
predzutymi tabulkami pre to exponencialne rozdelenie, napr. z MIL-STD-690.

wek