led do hodin

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 31 10:28:42 CEST 2012

Do jedneho optickeho zariadenia som pouzival tieto LED
http://www.tme.eu/sk/katalog/oshr5111p_led_-5mm_-cervena_-30-70typ50cd_-15/39f47eaadcf1a5321ca8c304de093fe8.html
a jej datasheet je tu
http://www.soselectronic.hu/a_info/resource/d/OptoSupply/OSHR5111P.pdf
Maximalny forward prud je 100mA, svieti to... podla datasheetu
50-70cd, subjektive to svieti - ako prasa :-)

Mozno by Vam to vyhovelo.