Hoblík od narexu

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Srpen 30 20:50:04 CEST 2012

Ahojte
Mám elektricky hoblík od narexu. Rád bych si k němu přikoupil ten stůl, co z něj udělá takovou malou hoblovku. Chtěl bych se přítomných zeptat, jestli s tím někdo nemá zkušenosti. Jestli je to použitelné nebo naprostá blbost, která nebude fungovat např kvůli tomu, ze ten stolik je vachrlaty.

Zkoušel jsem s tím hoblíkem hoblovat a musím říct že to není žádná sranda udělat rovnou hranu. Furt se mi to nějak zakulacuje nebo co.

Díky

Db
--
Odesláno z mého telefonu s Androidem pomocí pošty K-9 Mail. Omluvte prosím mou stručnost.