Jak obnovit popisky na tlacitkach....?

Prichy prichy na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 17:14:21 CEST 2012

Naskenovat pomocí 3D sondy původní plochu ( pomocí lukoprenu a např
roztaveného
cínu udělat vodivé kopyto a místo 3D sondy použít obyčejnou jehlu).
následně v cadu zrekonstruovat původní plochu tlačítka.
Vyfotit tlačítko a podle předlohy navrhnout program pro vygravírování s
ohledem na
zakřivení plochy.
Zbytek..... barva atd.

Dá to více práce, ale pokud to "má vypadat" :-)