MECH: Broušení vrtáků

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Srpen 30 11:24:55 CEST 2012

No, napíšu tip na to, co si NEPOŘÍDIT. Jedná se o různé plastové bazmeky
(prakticky výhradně PRC), někdy jako samostatné brusky, někdy jako
nástavce na vrtačku. Druhý jmenovaný typ jsem jednou koupil: plast se
tavil, kotouč házel a drobil se, přesnost vedení vrtáku nulová...

Naštěstí nedaleko mám brusírnu, kde majitel přímo pracuje (tj. nedělají
tam  salámističtí či vohnoutští zaměstnanci) a brousí kdeco včetně např.
speciálních tvrdokovových nástrojů. Dělá to dobře a za rozumné peníze...

---
Jirka