Jak obnovit popisky na tlacitkach....?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Srpen 30 01:06:38 CEST 2012

Ono, pokud nejsou kladeny velke naroky na estetiku, lze pouzit klasickou
"stitkovacku".
Vysledny potisk je prekryt transparentni folli.
Mozna se dela i prihledna paska.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158