SDR

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Srpen 29 14:57:50 CEST 2012

Dalo by se v domacich podminkach vyzkouset nejake udelatko, ktere by samplovalo jenom jedno pasmo, napr. 3.7Mhz (+-500Khz nebo mene) aniz bych musel pouzivat narocne AD prevodniky a FPGA obvody?

MG

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele balu na home [daniel.valuch na orange.fr]
Odesláno: 29. srpna 2012 10:15
Komu: HW-news
Předmět: Re: SDR

ono tej informacie tam nie je velmi vela vzhladom na sirku kanalov na
jednotlivych pasmach.
Takze sa signal navzorkuje dostatocne rychlym prevodnikom a prijima sa
uplne cele pasmo od 1.8MHz az kolko AD prevodnik da.
Zmiesavanie a konverzia sa potom robi digitalne v tom programovatelnom
poli. Cislicovy oscilator pre LO nie je problem zrealizovat (nieco na
sposob DDS, rovno sa generuje I a Q), zmiesavanie nadol, digitalna
filtracia, rozdelenie do jednotlivych streamov s nizkou sirkou pasma,
tam sa daju vybrat jednotlive kanaly a modulacie.
Je to jednoduchsie ako to vyzera.
b.