Re: Optoclen v zavernem smeru.

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 28 11:07:45 CEST 2012

Zdravím,

jak říkám, do  svého zařízení si dejte seriově diodu s budičem, která bude mít přizemněný konec směrem k optočlenu vysokým odporem.

V případě zapojení
1) budete mít 2 seriové diody + optodioda
2) bude jedna dioda + optodioda

Podle mě to ničemu nebude vadit. Jen v případě varianty jedna zkontrolujte, že napětí budiče stačí otevřít tu seriovou kombinaci. Odhad: (0,6 dioda+ 0,6 dioda + 1,5 optočlen + 2V odpor 200 = 4,7V)

Zapik