Re: název funkce televize

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Srpen 28 10:55:36 CEST 2012

Překvapivě funkci: Automatická hlasitost...

Jelikož je to dnes digitální, tak žádné najíždění není a hlasitost by měla být pak konstantní...

Nevýhoda: když chcete zesílit na max tak to nejde tolik zesílit... Proto to mam vypnute... Jinak tuhle svi..... V reklamach Snad řešila rrtv a rpr a myslim že delali výběrové rizeni na masinu na permanentní nahrávání kanalu za x mega ...

Posílám vam screenshot...

Odesláno z iPadu