Re: Re: Tester UTP kabelu

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Srpen 27 10:24:00 CEST 2012

> Páska
> byla úplně rozpadlá, anténa visela na kabílku. Trubka měla strukturu
> jako kůra stromu, materiál rozpadlý do hloubky že to někde bylo skoro skrz.
> Ten váš kabel má na vrchu PVC, myslím že dopadne podobně.

Já jsem za studií umístil na střechu mezi antény do mléčně zbarveného kanystru DCF modem. Když jsem to tak po pěti letech sundaval, kanystr byl relativně v celku, ale jak jsem se ho dotknul, rozlítnul se na tisíce trsátek. Od té doby vím, že cokoli plastové, co není UV odolné, je třeba dát do dalšího obalu, pokud možno černého neprůsvitného. Taky vím, že řeči o tom, že plasty tady budou milióny let jsou ptákovina.

U obyčejného UTP kabelu bych čekal, že po pěti letech budou žíly odhalené.

Vojta Bubník