OT: hadanka pred pondelkom

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Srpen 26 20:11:04 CEST 2012

Zdravim,
  jen poznamka - tuto ulohu mel muj syn nekdy pred tremi lety v matematicke
olympiade. Zadani bylo podle me stejne vcetne narodnosti, jedine, co bylo
zmeneno, bylo koureni ruznych druhu cigaret za holdovani ruznym sportum :-),
a celkem s touto zmenou zadani souhlasim :-).
  Poznamka 2: Cela nase rodina (5 lidi) na tom pracovala a kolektivni vedomi
to dalo asi za 2 dny dohromady :-).
  Zdravi Pavel