Tester UTP kabelu

Sobota Srpen 25 09:04:25 CEST 2012

Rok to ještě vydrží, za 5 let ten kabel bude vypadat trochu jinak :-) V
jednom rádiu, kde měli na baráku plechovou střechu, si dali na střechu
tuhle DCF anténu
http://vaelektronik.cz/images/fa2.jpg I když v návodu píšu, že to na ven
není, návody samosřejmě nikdo nečte. Pouzdro je z PPR vodovodní trubky,
připáskovali to k anténnímu stožáru nějakou plastovou izolačkou. Po 10
letech anténa přestala fungovat a technici nevěděli, kam to ti minulí
technici umístili :-) Kouknout na střechu je nejdřív nenapadlo. Páska
byla úplně rozpadlá, anténa visela na kabílku. Trubka měla strukturu
jako kůra stromu, materiál rozpadlý do hloubky že to někde bylo skoro skrz.
Ten váš kabel má na vrchu PVC, myslím že dopadne podobně.
Anděl