název funkce televize

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Srpen 25 00:42:44 CEST 2012

Ještě jsem zapomněl, nechejte tomu rezervu na přebuzení 1-2dB, neumí si ten
jeho algoritmus poradit se vzniklými špičkami.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>

Toto se celkem elegantně dá řešit "zvukem FM rádia" - limiterem - kompresor
s krátkými časy - náběh 1ms, doběh 50-100ms, zesílení kolem 10-20dB (dobrý
výběr - střed uvedených hodnot).

Zkuste si toto nastavit na přehrávači 1by1
http://www.mpesch3.de
(před hodně lety trvalo, než jsem autora přesvědčil o užitečnosti náběhu 1ms
a doběhu desítky ms, pořád se čučel na osciloskop a neposlouchal výsledek)