OT - vrták do železobetonu

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 24 12:03:38 CEST 2012

No me se jednou zadarilo ne jen 2x vetsi - vrtal jsem velkou
priklepovkou 20cm zelezobetonovou pricku 16mm vrtakem. Podarilo se mi
vrtakem trefit presne tak, ze se ta sroubovice vrtaku natocila na roxor,
ktery tam svisle vedl - samozrejme presne uprostred pricky. Takze tam
ten vrtak zustal zatocenej - ven proste nesel. Museli jsme to kolem
dokola obvrtat a vysekat.

Radek Vicek