název funkce televize

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 24 10:07:57 CEST 2012

V dřevních dobách kazetových magnetofonů se tomu říkalo ALC a fungovalo to
při nahrávání.

Zapojení je jednoduché, lze ho velice kvalitně realizovat např. s
výprodejovým tesláckým švábem MDA2054, ikdyž na toto použití by ho byla
velká škoda, spíš by se hodil k mikrofonu nebo k přenosce - má hodně
nízkošumový zesilovač. Kdysi jsem si z něj chtěl udělat předzes k přenosce s
pasívníma korekcema výšek, ale vzal to čas.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 24. srpna 2012 9:24
Předmět: název funkce televize

Dobrý den,

Máme doma cca 12let starou CRT televizi. Ta televize má jednu funkci,
která by se mi líbila i u nové TV, kterou chci koupit.
Při přepínání kanálů se částečně ztlumí zvuk, a po přepnutí na jiný
kanál zvuk cca 4s najíždí na původní hlasitost. Takže když přepínáte
např. z Barrandova, který má celkově tišší zvuk než NOVA, tak by bylo
nutné ubrat hlasitost. Ta TV to udělá sama. Také vyrovnává hlasitost u
hlučnějších reklam, takže reklama má stejnou hlasitost jako film..
Co mám hledat za funkci u nové TV?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip