povzdych na piatok

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 24 09:54:59 CEST 2012

Jojo je tam fabrika docela slusna - je to hned na kraji vpravo cestou z CB:
http://www.mapy.cz/#x=13.806017&y=49.053196&z=16&d=muni_957_1&q=vimperk&qp=11.130303_47.965469_17.046247_51.586419_6&l=15

ale myslel jsem si, ze tam maji treba jen sklad, ze to tam i vyrabi jsem
necekal

Jen by me zajimalo, kde tam nabrali tech cca 500 lidi - preci jen nejaka
kvalifikace tam asi musi byt.

Radek Vicek