Porovnani v Jave

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Srpen 24 09:39:16 CEST 2012

Slovy Gartha Nixe: "Vybira si stezka chodce, nebo chodec stezku?" (kdo
ma rad velmi pekne fantazi jeho knihy doporucuji)

Co si budeme namlouvat, pokud chcete naprosto multiplatformni jazyk s
vybornou prenositelnosti tak neni nic lepsiho nez Java. Rikam to se
vsemi dusledky a i presto, ze Javu nemiluji.

Pokud chci treba psat pro Android tak je Java v podstate povinna.

Radek Vicek