[Linux][C/C++]Vizualizace merenych dat

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Srpen 24 09:19:53 CEST 2012

On Fri, 24 Aug 2012, Karel M wrote:

> [...]
> nejaky ukazkovy projekt, tutorial programu, kde by se v podobe
> grafickeho textu (proste velke cislice) vizualizovalo nekolik
> namerenych velicin pres celou obrazovku monitoru (refresh velicin
> 0.1s) . Typicky napr. pripojeny multimetr k  raspberry pi. OS je
> raspbian (debian wheezy), pripojeni multimetru pres seriovy port.
> Zobrazeni musi byt fullscren, spoustene z terminalu, nebo z xfce,
> pripadne jen neco na xserveru. Cteni ze serioveho portu neni az takovy
> problem jako fulscreen zobrazeni velicin. Ukazkovy program by mel byt

Kdysi jsem na vytvareni GIFu obdahujicich texty nebo cisla pouzil
knihovnu GD . Ale mozna by bylo lepsi rozdelit problem a vycitat
seriovy port jednim programem ktery by text k zobrazeni psal
nekam do souboru a o jeho zobrazeni by se staral nejaky cgi-skript
nebo html stranka kterou by provadel prohlizec. Ta html stranka
by mela interval 1vterina pro reload aby to prohlizec delal porad
dokola no a zobrazeni textu pomoci velkych fontu by snad uz zvladl.