OT - vrták do železobetonu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Srpen 23 23:57:03 CEST 2012

Na 10 der podle me muzete koupit cokoliv, cca 14 dni zpet jsem vrtal do betonu 12 der, prumer 24mm, hloubka cca 15cm, vrtak noname z obi za cca 300kc. Pro lepsi vedeni jsem to ale predvrtal 12mm. Chce to hlavne kvalitni vrtacku.

Otazka spise je jak chcete projit tim ickem, ten vrtak do betonu to urcite neda.

Pavel

-původní zpráva-
Předmět: OT - vrták do železobetonu
Od: Jiri Foldyna <jiri.f na avizo.cz>
Datum: 23-08-2012 23.45

Dobrý večer,

potřebuji vyvrtat několik (cca 10) děr o průměru 12mm a hloubce max
100mm do železobetonu (beton + kari síto, beton + ocelový nosník I).
Našel jsem vrták Bosch X5L pro SDS+, ale protože není úplně za hubičku,
ocenil bych případné negativní či pozitivní reference nebo i odkaz na
nějaké jiné vyzkoušené řešení.

Děkuji za případné odpovědi

JF