OT Zufaly vykrik na temu prehadzovania stanic na DVBT settopboxe

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 13:31:15 CEST 2012

Tak to nevypadá na SunPlus, ale někde jsem takový FW už taky viděl,
možná Emgeton ale to nevím jistě.
Sort kanálů by měl být někde při ladění programů, z režimu dívání to
nemusí být přístupné, ale je klidně možné že některé funkce nejsou
dodělány, těch důvodů může být několik, nejen zapomětlivost. Skoro bych
řek že jde o nějakou dokončovací verzi prohlášenou za produkční.
Asi nezbude než sledovat na netu FW pro podobné CPU.
S pozdravem,
Miloš Dašek