OT: ohyb trubky 50mm

Petr Tosovsky PetrTos na altopro.cz
Středa Srpen 22 23:30:02 CEST 2012

Ja to mam spis obracene, stare pristoje hluboke a nove mene. Kdybych mel
mit stul na muj stary BM566, tak jsme uplne u jinych cisel.
Myslim, ze obecne hobby pristroje se zmensuji a jsou lehci.
Slavnostne prisaham, ze kdybych si mel porizovat vektorak, tak si na nej
udelam jiny stul. V nakladech se to pri koupi vektoraku uz ztrati :-D

Tosa