OT: ohyb trubky 50mm

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Srpen 22 22:21:11 CEST 2012

Když se to postaví tím delším ramenem dolů a budu to počítat, jako by
to bylo vetknuté hned pod spodním ohybem (což dává asi falešně lepší výsledek,
ale ne o moc), tak bude celkové vychýlení 27 mm. Hlavně ta stojina se
prohne do luku a celé se to nahne dopředu a polička bude tudíž mírně
šikmo (o 1.7 stupně) :-)

Ales Prochaska