eagle otazka

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 22 18:11:53 CEST 2012

to by asi bola schodna cesta. Definoval som dve rozne technology a pri
exporte partlistu dostanem nieco taketo:

Part	Value	Device	Package
L3	91nH	0603HP-91NX	0603
L4	200nH	0603HP-R20X	0603
L5	0603HP-91NX	0603HP-91NX	0603
L6	0603HP-R20X	0603HP-R20X	0603

Takze objednavat sa bude podla policka Device a nie value. Este jedna
vec, da sa nejak defaultne nadefinovat hodnota? Nech nemusim rucne
prepisovat vsetky hodnoty? U L3 a L4 som rucne pzmenil hodnotu v scheme,
defaultne tam je to co u L5 a L6.

b.