eagle otazka

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Srpen 22 14:25:34 CEST 2012

zdravim osadenstvo,
uz dlho som eagle nepouzival na nic seriozne, ale teraz mam s kolegom
taky mensi projekt a bol by som rad keby veri urobil poriadne aby som
potom nemusel rucne prepisovat zoznamy suciastok.
Ako sa definuje kniznica tak ze tam budem mat povedzme cievku, jeden
model (napriklad 0603HP) a potom v ramci toho prvku na vyber vsetky
mozne hodnoty. Kedze kazda hodnota ma ine typove cislo, bol by som rad
keby bolo v kniznici rovno zadefinovane ze povedzme 91nH cievka bude mat
v scheme hodnotu 91nH a pri exporte bill of materials to rovno uvedie
typove cislo 0603HP-91NX. Mozem samozrejme zadefinovat pre kazdu hodnotu
jednu suciastku ale verim ze sa to da spravit inteligentnejsie.

Konkretne ide napriklad o tuto radu cievok
http://www.coilcraft.com/0603hp.cfm
ale je to vseobecny problem.

dik,
b.