vysavač na stavební prach?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Úterý Srpen 21 23:14:32 CEST 2012

> Byl to takovy ten velmi tvrdy panel nosnych zdi v panelaku a rezalo se par
> metru o tloustce cca pres 20 cm. Byl z toho neskutecne jemny prach a zkuste
> ho dostat ze saka, ktere je z tkaniny. Zkuste to sako dat do cistirny -:) ,
> nebo ho hodit do pracky -:)

	Tak nejak, rezal jsem diru pro dvere. Jsou dve cesty, bud sehnat partu co ma
mokrou rezacku, tam muzete delat co chcete a vyplavite sousedy. Nebo to rezat
nasuch, ale zapomenuta mezera o prurezu 1 cm2 uz staci na masakr. Clovek se
nestaci divit, jaky pretlak umi zavreni dveri, pusteni odsavace sousedy ci
bezny rozdil mezi predni stranou a zadni stranou baraku.
	Kdyz se brousil sadrokarton v obyvaku, tak jsem neucpal (resp. nezatmelil
protipozarnim tmelem) pruchod kabelu skrz zed. Byla jimi ta dira pomerne
dobre zaplnena, malo platne. Liboval jsem si, ze je celkem i videt na praci.
Ale jen do doby nez zena zasla do loznice. V prurezu to byl docela slusny
bily trychtyr od te diry.

PS. Jednu dobre minenou radu na zaver. Pokud se chystate rezat panely v
panelaku, dejte dole ceduli, ze v tolik a tolik bude v baraku kraval, a jako
velmi dulezity detail tam uvedte, ... V hospode xyz je zaplaceny sud jako
unikovka pred kravalem. Ja to neudelal a dost si to vycitam. Par lidi mi pry
mlatilo snad i necim jako kladivo na dvere bytu. Marne, slyset nebylo opravdu
nic, zato rev tyraneho Bosche bylo pry slyset az u te hospody. Jinak to bylo
docela zajimave, vypadalo to jako lava ze sopky. Divil jsem se, ze to ten
diamantak vydrzel, z rezu tekla oranzova kapalina roztavene kameniny z
betonu.

PS2: Jeste existuje jedna o neco lepsi metoda jak zrusit luxovac, vyluxovat s
nim toner z odpadni nadoby v tiskarne. Nejlepe ja na to si pujcit tyden stary
luxovac od firmy o patro niz...

Radek (benedikt2hw.cz)