OT: patecni - N dratu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Srpen 21 16:19:11 CEST 2012

No ked sa tu uz objavil aspon naznak riesenia, tak moja uvaha bola
jednoducha. Ta chybna zila bude mat vzdy iny profil ako vsetky
ostatne, takze vam staci zvolit jednu referencnu a ostatne postupne
jednu po druhej pripajat na vstup TDR. Samozrejme prvy priebeh si
musite ulozit do memory, aby ste videl rozdiel. Problemom mozu byt
presluchy na konci kabla a pomaly sa meniaca impedancia kabla,
telefonne sa zvyknu krutit. Ale to nevadi, pretoze vadna zila, ktoru
hladate, bude mat vzdy iny priebeh. Nemusite nic spajat, staci raz
vyliezt s tdr na strechu, aby vas nikto neotravoval a mal ste po asi
hodinke prace este aj pekny vyhlad na panoramu mesta a vychutnaval
pocit s dobre vykonanej prace. Pokial to budete chciet urobit s NWA,
tak je to to iste, vadna bude mat iny s11.

Tak som raz zase urobil pod natlakom zo seba verejneho blba a este si
to aj priznal... No tentoraz to ale neboli tri dni, a neda sa s tym
nic robit....... Priemyslovakovi stacili dva, aby aspon zacal tusit.

A.

Dňa 21. augusta 2012 14:19, Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal/a: