I2C lock-up

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 21 13:43:31 CEST 2012

OK, takze (asi) finalny update tejto temy z mojej strany. Bastlil som
to cely vecer a este dnes kusok dna a resultat je takyto:
1, Nabuduce si rozmyslim, ci niekde pouzit I2C periferiu, zvlast od
takychto pofidernych vyrobcov
2, Dostal som to do dobre chodiveho stavu s tym, ze reset I2C zbernice
sa robi tym, ze sa na SCK clockuje dovtedy, kym slave neuvolni
zbernicu alebo do 9 clockov. Potom sa na zbernici urobi start a hned
za nim stop bit, potom je zbernica opat pouzitelna. Tento I2C reset sa
vykona vzdy po resete a ked master spozoruje bus collision, co oznami
prislusnym bitom. Zaseknutie I2C robi displej, EEPROM-ku som vynal z
podozrenia preto, ze som ju skratka docasne odspajkoval. Znizenie
rychlosti I2C hodin velmi nepomohlo, zasekavalo sa to umerne casto.
Workaround sice funguje, ale som rad, ze je to v "domacom" bastli. nie
som si isty, ci by som chcel predavat zariadenie s takymto niecim.

Dalsia mila lekcia.

Dňa 21. augusta 2012 11:15, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: