OT Re: Stabilaky Kipor

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Srpen 21 10:45:20 CEST 2012

No to je jasne - pas normalne koupenej. Zas takovej hardcore
neprovozujem, abysme museli mit vsechno domaci ;-)

Ja to casem kdyztak nafotim - ja ted nemam moc cas to sledovat, protoze
makam na lodi - takze vzdy jen zahlednu nejake veci kdyz tatovi na to
neco svaruju nebo rezu plazmou.

Ta nase bude 1.8m siroka, cca 1.2-1.5m (podle motoru) a maximalni prumer
kmene 50cm.

Vetsina zeleza je nakoupena v kovosrotu (10Kc/kg - ruzne vypalky z
vyroby, zbytky jacklu, profilu). Remenici 280mm jsme kupovali na Aukru.
Kola budou zatim nez se najde neco vhodnejsiho zklizene ze dvou
betonarskych preklizek na sobe - to funguje dobre.

Jedno kolo je reseno kyvne, aby sel seridit pas.

Radek Vicek