OT Re: Stabilaky Kipor

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Srpen 21 10:18:35 CEST 2012

Tak jasne - ono to ma same vyhody - jednak pasova pila ma proti
oscilacnimu rezani nesrovnatelny vykon, to je videt i na tom videu.

A take kdyz jezdi pila tak staci pojezd jen o malo delsi nez maximalni
delka kmene. Kdezto kdyz jezdi kmen tak musite mit prakticky dvojnasobne
dlouhy pojezd. A dalsi vec ze ten kmen nemusite nikam tahat pri rezani.

Radek Vicek