I2C lock-up

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Srpen 21 09:51:42 CEST 2012

Ja som pouzival MCP2308, teda to iste ale o IO 8 noh menej a nemal som
s nim absolutne nijake problemy. Samozrejme, nerobil som medzirasove
krizenie :-) a pouzival som to s PIC-kom a tam bolo vsetko OK. Asi si
vzajomne rozumeju.
Ten Vas rezultat so SPI zbernicou mi je sympaticky a pokial tomu
nezabrani nieco ine, pojdem tymto smerom. I2C je pekna zbernica, ale -
ako Jano hovori - ked je urobena korektne. Zial nie vzdy tak byva
urobena a akosi nemam chut hladat kde je aky problem a cakat, kde
vyskoci novy problem.