OT: patecni - N dratu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Srpen 20 20:46:21 CEST 2012

Prepac, ze ti pisem az teraz. Ale bol som poobede na zahrade a tam su
zabavnejsie veci ako nejake kable, tdr ci pocitace a elektronika. Ja
som si len dovolil poznamenat, ako by som problem, ktory si nadhodil
riesil ja a spomenul som si aj na iste radosti a strasti, ktore som
zazil pod manazovanim priemyslovaka...  Ale slubujem ti, ze si dam na
dlhy cas zase pokoj, aby sme sa zase nahodou nedozvedeli, co uz davno
vieme. Mimochodom mohol by si aspon naznacit, ako kontrolujete tych
minimalne 40km kablov, co tam mate potahanych?

A.

Dňa 20. augusta 2012 13:23, Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr> napísal/a: