Stabilaky Kipor

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 20 17:22:19 CEST 2012

No mozna cistite zbytecne. Je to uz drahnou dobu co se zmenilo slozeni
benzinu, ktere dela presne to co popisujete.

Dela to JEN v pripade, ze se jedna o karburatory s odvetranou plovakovou
komorou. Ten dnesni natural obsahuje neco, co se velmi snadno odpari a
co zrejme zpusobuje to, ze ten benzin je vznetlivej. Ten zbytek naopak
neni vubec odparivej. Takze mate plnej karbec neceho nehorlavyho a tim
padem tam nemuze natect novej benzin z nadrze a muzete startovat jak chcete.

Reseni je velmi prozaicke - sroubovak a vypustit plovakovou komoru. Vim
to uz od dob kdy jsem mel historickou Hondu CX500 s dvema karburatory -
od jiste doby vzdy po tydnu nechtela nastartovat. Ted to same nastava s
detskou motorkou a mopedem Stadion. Vsechno odvetrane plovakove karburatory.

Naopak karbce Walbro tim logicky netrpi a take uzavrene vstrikovaci systemy.

S pozdravem
Radek Vicek