Stabilaky Kipor
HW CNCnet.info
hwnews na cncnet.info
Pondělí Srpen 20 17:22:19 CEST 2012
No mozna cistite zbytecne. Je to uz drahnou dobu co se zmenilo slozeni
benzinu, ktere dela presne to co popisujete.
Dela to JEN v pripade, ze se jedna o karburatory s odvetranou plovakovou
komorou. Ten dnesni natural obsahuje neco, co se velmi snadno odpari a
co zrejme zpusobuje to, ze ten benzin je vznetlivej. Ten zbytek naopak
neni vubec odparivej. Takze mate plnej karbec neceho nehorlavyho a tim
padem tam nemuze natect novej benzin z nadrze a muzete startovat jak chcete.
Reseni je velmi prozaicke - sroubovak a vypustit plovakovou komoru. Vim
to uz od dob kdy jsem mel historickou Hondu CX500 s dvema karburatory -
od jiste doby vzdy po tydnu nechtela nastartovat. Ted to same nastava s
detskou motorkou a mopedem Stadion. Vsechno odvetrane plovakove karburatory.
Naopak karbce Walbro tim logicky netrpi a take uzavrene vstrikovaci systemy.
S pozdravem
Radek Vicek
Dne 20.8.2012 17:03, Ales Povalac napsal(a):
> Máme v radioklubu od Kiporu benzínovou centrálu, tuším IG2600, možná
> tak pět let. Když už naběhne, tak šlape výborně, vypořádává se i s
> telegrafním provozem (min/max odběr). Ale po delší době se jí většinou
> nechce startovat, párkrát jsme ji museli kuchat a čistit... snad prý
> karburátor, já motorům houby rozumím, dělali to jiní :-) To rozebírání
> (zejména v polních podmínkách) je zážitek, trochu plasťárna a všechno
> visí na všem, moc promyšlené to nemají. Jak ale poprvé naskočí, tak
> jede bez problémů, ještě nám myslím nechcípla.
>
> AP
Další informace o konferenci Hw-list