I2C lock-up

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 20 15:23:10 CEST 2012

>treba power-on-reset I2C slave
>zariadeni

[...]

>Ked to
>nastane, treba jeden az devat krat potahat za SCL drot (vacsinou sa
>uvolni po prvom clocku). Toto som vlozil aj do I2C inicializacie, pre
>pripad.
>
>Zda sa, ze to funguje

No tak treba ten poweron reset alebo netreba?

A ktory z nich to robi? To by malo byt lahke zistit.

A ak Ti niektory (tipujem ten display kontroler) nerozumie, co tak skusit na neho hovorit pooomaaaalsieeee (to aj tomu starsiemu synovi hovorievam, niekedy neskutocne rychlo drmoli a aj ja sa niekedy vo vzajomnej komunikacii s nim zaseknem, aj musim urobit resynchronizaciu) napr. prave v case ked ma ACKnut - vtedy pravdepodobne "nieco robi" a je mozne, ze prave tam je nejaky maly bucik schovany... Datasheet co hovori, mimochodom?

>Riesite taketo veci u svojich I2C implementacii? Ak ano, mate este
>nejake ine postrehy/skusenosti?

I2C je az neskutocne castokrat naimplementovane blbo v hardwari rozneho charakteru, napriek tomu ze by to nemalo byt az take tazke urobit dobre. Inak je to na ten ucel, na ktory to bolo vymyslene, super. Treba samozrejme dodrziavat vsetko, co treba dodrziavat.

Mozno si si vsimol ze som onoho casu mal niekolko emotivnych poznamok na adresu norskych inzinierov, napriklad... :-)

wek