patecni - N dratu

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Srpen 20 13:42:43 CEST 2012

ked su vsetky rovnake... ak ich je parny pocet, dole nechaju sa dva
nezapojene,
here sa zisti ktore su to a jeden snich sa pripoji k jednemu paru .... potom
sa popripajaju pari doserie
a dole sa zacne od tohoto ktory bol pripojeny k paru.... ten jeden je stale
volny...

a ked ich je neparny pocet tak dole sa necha len jeden nezapojeny, a pripoji
sa az hore...

m.

-----Original Message-----
From: Pavel Troller
Sent: Monday, August 20, 2012 1:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: patecni - N dratu

Zdravim,
  ano, to je _skoro_ ono (tedy za predpokladu, ze muzeme merit i zkratovat
dole i nahorec, coz v puvodnim zadani nebylo), ALE predpoklada to, ze
alespon jeden drat je barevne odliseny, abychom rozlisili 1 od N.
  A ted prosim jednoznacne reseni, kdyz jsou vsechny vodice _uplne_ stejne
barevne :-).
  Zdravi Pavel