OT: patecni - N dratu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Srpen 20 12:56:17 CEST 2012

No vies, toto je uloha kde si proste sefujuci priemyslovak potrebuje
dokazat, ze vie z gymnazistu urobit totalneho blba... (Uz, ta vidim,
ako mu vysvetlujes, ze na kazdom poschodi ti to tvoje pipatko co bezi
na 200kHz ukazuje inu hodnotu resp. inak pipa a tudiz nevies povedat
kde je skutocny koniec.)

 A ked sa pozriem na tie mrakodrapy, co rastu ako huby po dazdi, tak
si myslim, ze ten priemyslovak to tym TDR aj skutocne meria.

Inak zabudol som na to najdolezitejsie, utlmove clanky, ale tie isto
nosi kazdy servisak vo vrecku a ma ich vzdy po ruke...

A.

Dňa 20. augusta 2012 12:46, Jozef Racek <jozef_racek na tempest.sk> napísal/a: