OT: patecni - N dratu

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Pondělí Srpen 20 11:42:10 CEST 2012

S velkym komentarom o nedostatku vhodneho vybavenia (hlavne v
pritomnosti nadriadenych):

Dolu poskratujem pary ( aj je N parne, ak je neparne, oznacim zvysny ako
napr.1 )

| | | | | | | |
 -   -   -   -

Vypnem si telefon, aby ma nadriadeni neotravovali.

Dalsie komentare si necham na na pracu dolu, kedze nadriadenym sa asi
nebude chciet ist hore.

cesta hore

hore meranim rozoznam pary a pospajam ich tak, aby vznikol had ( vsetko
v serii.
Zaroven si hore znacim cisla drotov (od neparnej jednotky, alebo od
nejakej jednotky z paru), jednotku zvolim najlepsie podla inej farby
vodica, resp. _nezvolim_ pri zapajani 1 a N rovnakej farby

1 2 3 4 5 6 7 8
   _   _   _
| | | | | | | |
 -   -   -   -

zleziem dolu.

S velkym komentarom o nedostatku vhodneho vybavenia (hlavne v
pritomnosti nadriadenych):

Postupnym odpajanim skratov dolu a meranim, ci mi zostal jeden vodic,
neskratovany voci ostatnym nasiel som 1, alebo N. Podla farby ho oznacim.
Oznacim dalsi vodic z prvotne rozpojeneho paru. (2, alebo N-1)
V dalsom budem uvazovat, ze idem od 1, 2,....

Cyklus:
Rozpojim dalsi skrat dolu.
zoberem jeden jeho vodic a zistujem, ci je spojeny LEN s identifikovanym
z predosleho kroku.
Ak nie, tak vratim skrat a
GOTO cyklus
Ak ano-> oznacim, +oznacim dalsi z prave rozpojeneho skratu.
Mam oznacene vsetky?
- nie -> GOTO cyklus
- ano -> GOTO NEXT:

NEXT:
Poziadam sefa o vylepsenie vybavenia, kedze vypadok, a dlzka opravy je
umerna nedostatku vhodneho vybavenia - jedineho "skratoveho piskatka".
Poskytnem mu zoznam vybavenia, ktory by som chcel ( nadsadeny, aby bolo
z coho skrtat, interne si dam hranice, co uz neskrtnem).
Ak sa moje vybavenie elektrikara do mesiaca po vypadku vyrazne nezlepsi,
hladam si ine miesto, kedze nadriadeni su "skrobi" a teda urcite setria
aj na mojej vyplate a inde by som teda zarobil urcite viacej. Horsie,
ako v na sucasnom mieste to nebude. Iba ze by bolo miesto elektrikara,
kde by som nedostal ani ten skratovaci pipak...
;-)

Viac sa mi premyslat nechce.

Dodo