OT: patecni - N dratu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 20 10:50:29 CEST 2012

Zdravím,

> tester. Zkuste pouzit mozek, a pokud je dostatecne >funkcni, pujdete taky
> jen jednou i s pouhym bzucakem/zarovkovou zkouseckou zkratu. Zdravi Pavel
>

> Jenže mě je padesát,

Mně taky :-).

> nejsem ing,

To je irelevantní - na žádné VŠ se to nejspíše neučí, leda možná na matfyzu,
v rámci nějaké teoretického předmětu, a matfyz taky nemám :-).

> jsem líný i myslet

V tom bude možná ten problém :-).

> a dotyčné mám roky v šuplíku.  Tak proč ne?

No asi jen proto, že to zadání neumožňuje :-).

> Ono vymýšlet podobné testy je sice pěkné, ale trochu odtržené od praxe. Ten
> tester jsem měl
> vymyšlený a udělaný na bastl desce asi za hodinu právě proto, že jsem měl
> druhý den propojit
> nový interkom v osmipatrovém baráku.
>
> mimochodem, s tím testerem určím i ten jediný pár  :)

O tom nepochybuji!

Když ono v tom zadání šlo právě trošku o procvičení toho mozku, ne o nalezení
vhodného testeru :-).

> S pozdravem
> Kosta

Zdraví Pavel