vysavač na stavební prach?

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Neděle Srpen 19 13:48:25 CEST 2012

Dobrý den,

asi půl roku používám ten samý Karcher se sáčkem (stavební prach, prach
z broušení dřeva, prach z řezání dřeva na pokosové pile) a zatím bez
problémů. Sáček tam mám druhý v pořadí.
Předtím jsem na stavbě používal Einhell bez sáčku, ale tomu se rychle
zasral filtr a blbě táhl. Zase stačilo filtr oprášit a vysával dál.

JF