Audio transformatorek

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Srpen 17 21:48:21 CEST 2012

No možná nějaký ten šum, to nepopírám, ale linearitu to má docela dobrou
takže nějaké ty intermodulace by neměly být podstatné. Je fakt, že k
danému účelu by to podstatné být mohlo. Chtělo by to postavit a důkladně
proměřit. Kdysi jsem to používal (s operáky) pro oddělení audio signálu,
měřil jsem jen frekvenční charakteristiku, zkreslení ne, bylo to cosi k
telefonu, takže to zase tak podstatné nebylo.
Vlastně úplně nejlepší by bylo A/D převodník umístit přímo k SDR a
oddělit to galvanicky někde na digitálních signálech I2S. Ale to je asi
úplně mimo.

Mrazík