Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 17 21:22:14 CEST 2012

> Teda s tou zmenou chemie jste me docela poplasil. Ze se s tou starsi pastou hur dela,
> to bych jeste prezil. Ale kdyby to melo byt i na ukor vytvoreneho spoje, tak to by byl
> pruser.

Ale nemusite sa hned plasit. Ja neviem ci je to chemiou, moze to byt aj zmenena fyzika... ;-) Mozno je to vlastnost len tej drahej fajnovej pasty za 40E, a ta Vasa za $3 ziadnym takymto problemom netrpi...

> No a pruser to bude tak jako tak, protoze ode dneska budu zkoumat spoje
> tak peclive, ze tam vzdy urcite neco najdu (jako studenti 1. rocniku na lekarskych
> fakultach, kteri na sobe taky pozoruji priznaky vsech nemoci, co jen existuji ;-).

Mnojo, paranoia... Na toto bohuzial nemam kvalifikaciu... ;-)

> Zajimave je to s tim opozdenym vytokem pasty i z Vaseho davkovace.
> Kam se podeje energie toho 0.5 sekundoveho tlaku pred vytokem pasty?

Napisal som to zle. Ta pasta zacne "tiect" (vyliezat) hned, len to trva tak zo pol sekundy kym vytecie dostatok aby to urobilo primerany kopcek na ploske. Pri uvolneni tlaku na paku mechanizmu to okamzite prestane tiect. Pri tej "kontinualnej" metode sa jednoducho na to vytekanie vyuziva aj cas, kym sa premiestnuje ihla z plosky na plosku (t.j. to za menej ako pol sekundu treba premiestnit, ale ak su plosky vedla seba v rade tak sa to da).

Ten mechanizmus prenasa tlak paky na piest, ale ako som pisal, nie je to prilis tuhe a je tam taka dost neprijemna pruznost a aj vselijake "vakle" - opakujem, ze to nedoporucujem (i ked pouzitelne to je). Je tam sice aj taka spatna pruzina, ktora ma za ulohu pri uvolneni tlaku na paku mierne zatiahnut piestom nahor, ale ja som jej ucel nepochopil a funguje to bez problemov aj ked sa ta pruzina uplne vyradi.

Ale nech je to akokolvek, este raz sa vratim k tomu, ze podla mna je absolutne klucovou zalezitostou ta konzistencia (viskozita, ak chcete) pasty. Nie som si isty, ze sa toto da jednoducho odhadnut pri podomackom riedeni tej pasty, nech je to uz cimkolvek a nech je uz ten proces riedenia (rozmiesavania) akokolvek dokonaly.

Neskusite vyhodit par penazi aspon na tu pastu, co pouziva pan kolega Andel? Ak som dobre pochopil, tak ta je tiez aspon zacerstva tekutejsia nez ta na pastovanie cez masku, ci som to len zle pochopil?

Alebo skuste experimentovat so zubnou pastou alebo niecim podobnym, mozno ziskate cit pre tu konzistenciu.

> Jeste jednou diky za informace a za pozvani.

Prosim. No a ako, mam pri najblizsom nakupe prihodit zo pol tucta piv a nejaku tu klobasku? :-)

wek