ot: kviz na piatok

Prichy prichy na volny.cz
Pátek Srpen 17 19:01:43 CEST 2012

Bavíme se o interní záležitosti v jedné firmě (montovně) :-)  a já se
musím dívat
na to jak se mrhá neskutečnými  prostředky na úkor práce těch dole s
přihlížením
těch nahoře. Proto jsem psal Baluovi, že u nás bych tahal kabel sám s
přispěním uklizečky
a s výsledkem jak psal on ( zničením kabelu )......navíc by to bylo
každému buřt, pokud by to bylo "jejich" rozhodnutí.

Jistě, změna místa atp. by pomohla, ovšem kde nic není ani čert nebere,
tak doufám, že se mi podaří
zprovoznit svojí firmičku natolik aby mě to živilo.....a budu mít svět
podle toho reklamního
sloganu...... tady je svět ještě v pořádku.

Neskutečně mě sere ingnorantsví v této zemi ;-)