Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 17 16:23:04 CEST 2012

Ta informace o vyraznem zlepseni po prechodu na plastove jehly je povzbudiva.
Taky to zkusim (vyzkousim i davkovaci kovove).

Nezkousel jste starsi pastu redit gelovym fluxem? To se mi pak ta naredena pasta
zdala jako konzistenci nejlepsi (a predpokladam, ze flux tomu nijak neuskodi).

PL

*****************************

From: "Jiri Polasek" <jurp na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 17, 2012 7:23 AM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Tak timhle vsim zminovanym jsem si postupne taky prosel.
Pastu pouzivam primo dodavanou v kartusich z PBT.
Pokusy redit starsi pastu, nebo male zbytky co se daji vyskrabat z prazdne
kartuse se nesetkaly s uspechem. Zkouseno redit isopropylem, ten pri
pajeni hrozne prskal. Lepe se choval isopropanol, ale porad to nebylo
jako nova pasta.
Jako pist pouzivam lehce obrouseny pist z klasicke 10ccm strikacky.
Obrouseny je tak aby si celou plochou sednul do pistku
Brousene lekarske jehly mi taky separovaly tavidlo od cinu a co jsem
presel na konicke plastove spicky z TME uz nemam problemy.
Jen se nesnaseji s hrotem pajky. :-)

JURP