OT Zufaly vykrik na temu prehadzovania stanic na DVBT settopboxe

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Srpen 17 13:29:08 CEST 2012

zkuste poslat fotku toho menu,
mame doma 3 ruzne STB a 2 maji velice podobny fw, taky jsem se s tim trochu
natrapil, ale jak rikal pan Krejci, delalo se to pomoci barevnych tlacitek v
seznamu stanic.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, August 17, 2012 11:26 AM
Subject: Re: OT Zufaly vykrik na temu prehadzovania stanic na DVBT
settopboxe

> nekdy je tuto "vymozenost"  mozne dostat s upgrade fw. .. taky moc fajn

To urcite ano... tu je ta "vymozenost" uz od vyroby; na druhej strane zase
nehrozi, ze sa to vylepsi ci vyhorsi, vzhladom na dokonalu neexistenciu
niekoho kto by sa k tomu priznaval a uz vobec nie poskytoval nejaky
upgrade... :-|

> Podle
> http://www.nay.sk/vov-vdvb-4002/d-296035-c-1884/#tab=popis-a-parametre
> by mìl mít mj. i "Funkcia - management program: obµúbené, presunú»,

Nic take som tam nenasiel.... Hm, zeby mali nejaky iny firmware? No, nebudem
kvoli tomu, aby som to zistil, kupovat dalsi...

> Pokud to nejde setøídit, jde aspoò vytvoøit nìjaká skupina oblíbených?

Ani nic take som tam nenasiel.

> Nevim co za krabicku maji nasi, ale tam se to nejak prehazovalo pomoci
> barevnych tlacitek na teletextu.

Zrejme tam nejaky naznak prave takejto funkcionality je.
Pisal som, ze:

Vyzera to tak, ze je okno, v ktorom je zoznam kanalov, jeden vysvieteny ako
kurzor, a dole je "napoveda" ze kurzorove tlacitka chodia hore dole a
"enter" zvoli kanal; no a je tam aj napoveda na farebne tlacitka, a to ze
cervene a zlte robi page up a page down (a ozaj to aj robia, napriek tomu ze
na ovladaci su aj tlacitka oznacene page up a page down a aj tie to robia),
a zelene ze prechadza niekam nahor. To "VISIBLE" je uvedene v hlavicke toho
okna, a ked sa to zelene stlaci, tak zmizne vysvieteny riadok (kurzor) v
okne kanalov to VISIBLE sa vysvieti. Okolo toho "VISIBLE" su este sipocky
vpravo a vlavo, takze je to skor  "<   VISIBLE   >", dost to tak vyzera, ze
by mali byt este aj ine polozky (napr. "HIDDEN", "FAVORITE") ktorymi sa
volia jednotlive zoznamy. A aj napoveda dole sa trocha zmeni a nieco na
tento sposob hovori. Na kurzorove tlacitka to vsak nereaguje a na ENTER to
len prejde spat do toho dolneho okna. V tomto stave tie farebne tlacitka
nerobia nic okrem zeleneho
 , ku ktoremu je napoveda ze "prechadza dole" a naozaj, kurzor sa premiestni
spat dole.

V nastavovacom menu je jedna polozka, pomocou ktorej sa da na pripojeny USB
disk urobit "zaloha". Da sa vybrat z asi poltucta poloziek, ze co sa ma
zalohovat, napr. "USER DATA", "PRIVATE DATA", "APPLICATION1",
"APPLICATION2", no a je tam aj polozka "ALL". Tak som to ulozil, vyzera to,
ze to uklada jednoducho cast FLASHky (k procesoru je pripojena DRAMka a
seriova FLASHka), a tipujem ze ALL ju ulozi celu. Mal som aj tiky to skusat
hacknut, ale neviem, coho sa mam chytit, aj ked tusim, ze to bude MIPS32, a
ze to, co je na zaciatku suboru je asi bootovacia rutina a niekde v strede
je zrejme samotna aplikacia skomprimovana, netusim, ako dalej... Tudy cesta
zrejme nevede... :-)

wek